Clan 4GC
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Clan 4GC

PS4 Clan - Age 21 & Over
 
HomeRegisterLog in
Who is online?
In total there are 2 users online :: 0 Registered, 0 Hidden and 2 Guests

None

Most users ever online was 91 on Wed 11 Feb 2015, 17:56
Main Navigation
Forum
Profile
Posts Since Last Visit
Today's Active Topics
Your Posts
Code Of Conduct
Main Contacts
4GC Members List
Clock
Pacific
Mountain
Central
Eastern
Notifications
Top posting users this week
Advertising
For Good Company is officially recognized by the Central Outpost as a genuine gaming organization. For Good Company is officially recognized by the Central Outpost as a genuine gaming organization.

 

 98 hours and 8 minute

Go down 
AuthorMessage
Guest
Guest



98 hours and 8 minute Empty
PostSubject: 98 hours and 8 minute   98 hours and 8 minute EmptySat 10 Aug 2013, 17:57

I took me a total of 98 hours and 8 minutes to finally get Colonel... I probley couldn't do it without you guys. Thanks to everyone of you that played with me from the first minute. cheers 
Back to top Go down
Deathdealer
Friend of 4GC
Friend of 4GC
Deathdealer

Location : Norfolk, Virginia
Join date : 2013-06-10
Posts : 1055

98 hours and 8 minute Empty
PostSubject: Re: 98 hours and 8 minute   98 hours and 8 minute EmptySat 10 Aug 2013, 18:05

Z0MB1EZ-_- wrote:
I took me a total of 98 hours and 8 minutes to finally get Colonel... I probley couldn't do it without you guys. Thanks to everyone of you that played with me from the first minute. cheers 
TWO ThumbUp  lol u gonna be back on tonight bro?
Back to top Go down
Guest
Guest



98 hours and 8 minute Empty
PostSubject: Re: 98 hours and 8 minute   98 hours and 8 minute EmptySat 10 Aug 2013, 18:19

It's a nice milestone!
Now you only have 99 levels to go, haha Wink
Back to top Go down
Guest
Guest



98 hours and 8 minute Empty
PostSubject: Re: 98 hours and 8 minute   98 hours and 8 minute EmptySat 10 Aug 2013, 19:59

AndreTheGreat wrote:
It's a nice milestone!
Now you only have 99 levels to go, haha Wink
Haaaaaaaahahahahhaa

I miss BF....but I do NOT miss the endless running Very Happy
Back to top Go down
Deathdealer
Friend of 4GC
Friend of 4GC
Deathdealer

Location : Norfolk, Virginia
Join date : 2013-06-10
Posts : 1055

98 hours and 8 minute Empty
PostSubject: Re: 98 hours and 8 minute   98 hours and 8 minute EmptySat 10 Aug 2013, 20:01

sizzlephizzle wrote:
AndreTheGreat wrote:
It's a nice milestone!
Now you only have 99 levels to go, haha Wink
Haaaaaaaahahahahhaa

I miss BF....but I do NOT miss the endless running Very Happy
siz u should jump on and place some close quarters wit us this weekend
Back to top Go down
Guest
Guest



98 hours and 8 minute Empty
PostSubject: Re: 98 hours and 8 minute   98 hours and 8 minute EmptySun 11 Aug 2013, 00:27

deathdealer95338 wrote:
siz u should jump on and place some close quarters wit us this weekend
I have a number of clan members (UK) that I wanna play BF with. Siz is one of them.
Back to top Go down
Guest
Guest



98 hours and 8 minute Empty
PostSubject: Re: 98 hours and 8 minute   98 hours and 8 minute EmptyMon 12 Aug 2013, 20:42


Colonel Service Star 1


Now another 230,000... Remind me why I doing this? lol
Back to top Go down
Deathdealer
Friend of 4GC
Friend of 4GC
Deathdealer

Location : Norfolk, Virginia
Join date : 2013-06-10
Posts : 1055

98 hours and 8 minute Empty
PostSubject: Re: 98 hours and 8 minute   98 hours and 8 minute EmptyMon 12 Aug 2013, 20:48

because we dont have anything better to do thats why hahahaha
Back to top Go down
Guest
Guest



98 hours and 8 minute Empty
PostSubject: Re: 98 hours and 8 minute   98 hours and 8 minute EmptyTue 13 Aug 2013, 00:36

Cuz its fun and it makes the cod fanboys tremble in fear of our awesomeness
Back to top Go down
Guest
Guest



98 hours and 8 minute Empty
PostSubject: Re: 98 hours and 8 minute   98 hours and 8 minute EmptyTue 13 Aug 2013, 13:41

cuz you want the golden eagle Cool 
Back to top Go down
Deathdealer
Friend of 4GC
Friend of 4GC
Deathdealer

Location : Norfolk, Virginia
Join date : 2013-06-10
Posts : 1055

98 hours and 8 minute Empty
PostSubject: Re: 98 hours and 8 minute   98 hours and 8 minute EmptyTue 13 Aug 2013, 13:43

droolmonkey2000 wrote:
Cuz its fun and it makes the cod fanboys tremble in fear of our awesomeness
ROFL 
Back to top Go down
Sponsored content




98 hours and 8 minute Empty
PostSubject: Re: 98 hours and 8 minute   98 hours and 8 minute Empty

Back to top Go down
 
98 hours and 8 minute
Back to top 
Page 1 of 1
 Similar topics
-
» Crazy Engines' Bullet Rating List (1 minute)
» Phantom Zone Chatswood closing it's doors.
» Can you take 5 hours of... Meow Meow Meow???
» Houdini 2 - Houdini 1.5a Level: 3 hours and 30 second bonus per move
» TT Ipoh Station Antique Cafe, Puchong**#MArI BeRNosTaLgiA#**23/03/2012

Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
Clan 4GC :: New Members (MFD)-
Jump to: